Nu håller vi tummarna!

Nu har Ila dejtat Nisse. En vecka har gått, vi håller tummarna för att det ska bli ett gäng bebisar. Ila själv tar det med ro, vill väldigt gärna träna något och ännu hellre få godis. 
 
Pajas harklade mystiskt här och för säkerhets skull tolkar vi det som kennelhosta och håller oss på vår kant. Håller grabbarna från Ila också. Ingen annan verkar harklar, tack och lov. Inte Pajas heller. 
 
Harry Potter-kullen fyllde ett år i söndags. I torsdags röntgades den första, H. E Waddiwasi, och resultatet har redan kommit, HD A och ED 0. Helt underbart! Stort tack till Larisa med familj som röntgat och grattis till en hund med fria leder!
 
Jag är fortfarande sjukskriven. Ny stor provtagning har gjorts för att kunna utesluta sjukdomar. Vi får se vart den leder. Under tiden knaprar jag värktabletter, sover och tar det lugnt. Jag är innerligt tacksam över mina hundar som håller mig sällskap och gör att jag måste ta mig ut, trots värk och feber.
 
Nisse, Labvisions Man In The Moon 
 
Huset Elliots Ila
 
Sirius, Huset Elliots Waddiwasi 
 
Morris och Pajas myser ihop och följer mig överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0