Gentest och valpplaner

Jag har börjat fundera så smått på nästa års valpkull. Fastnade för en hane men han är bärare av hnpk (skrovelnos) så jag var tvungen att testa Ila. Dess bättre är hon fri, så nu kör vi. Den tilltänkte gossen har en massa titlar, han är svensk, finsk och jag tror även lettisk utställningschampion, har diplom i startklass lydnad, diplom i rallylydnadens tre första klasser, 1 ökl viltspår, 1 nkl jakt och genomfört bph. Jag tror att det var allt. Jo, också A på höfterna och 0 på armbågarna samt ögonlyst ua, förstås. Lab Vision's Man In The Moon heter han.
 
 
Beräknad parning i mars-maj, beroende på när löpet infaller. Håll tummarna för att allt klaffar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0