Försvarsmaktsmästerskapen

Den gångna helgen var det Försvarsmaktsmästerskap för patrullhundar nere i Vårgårda. Huset Elliots Jota, 9 1/2 år ung, med matte Katarina hade kvalificerat sig. Det var deras fjärde mästerskap och de kämpade på väl. Det räckte till en femte plats, några futtiga poäng från pallen. Jag är så sjukt stolt och imponerad av insatsen. Stort, stort grattis!
 
 
Här hemma händer inte mycket. Min rygg pajade helt efter 1,5 vecka på jobbet så nu är jag helt sjukskriven igen men hoppas kunna börja om på 25% i nästa vecka någon gång. Nu är jag igång med medicinering och hoppas att det ska fungera. Jag är hjärtligt less på alltihop. 
 
Kul är att jag blivit utvald att vara testpilot för en elcykel. Jag har inte fått den, men väl fått köpa till rabatterat pris. Igår kom den, idag har jag testat den. Helt underbar! Lågt insteg, perfekt för mina stela muskler. Supersnygg färg och modell. Och en underbar skjuts med batteriet, nu tar jag mig äntligen uppför backarna och Ila får knata på ordentligt!
 
 
Passade på att ta några ståbilder på fröken Pillerill också. Och nog stod hon stilla, men svansen går ju i ett. Underbara lilla hund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0