En liten uppdatering

Det är dåligt med bloggandet. Jag måste skärpa till mig.
 
I slutet av juli hade SSRK utställning i Piteå. Lille Sixten (Huset Elliots Accio) med matte Josephine debuterade i valpklass 1. Det gick kalasbra, BIM-valp med superfin kritik. Att Sixten därtill är en riktigt trevlig liten kille gör inte saken sämre.
 
Foto: Josephine
 
Pajas har också debuterat i ringen i officiella sammanhang. Lite svårvisad är killen, godis är inte så intressant utan allt spännande runt omkring lockar mer. Vi ställde på rasklubbens utställning i Lövånger och dagen efter på SKK i Piteå. Han fick excellent och stod 3:a i öppen klass båda dagarna. Det är jag nöjd med, inte minst med tanke på att mycket av pälsen låg kvar hemma på gräsmattan.
 
 
Den gångna helgen hade vi en liten valpträff för Harry Potter-kullen. Fyra stycken kom, så roligt att få träffa er alla. Riktigt trevliga individer så här långt med en bra av- o och påknapp. Det bådar gott inför framtiden. 
 
Nu äntligen har jag också fått en diagnos för mina besvär. Jag har reumatism i ryggen och nu också i ena foten. Inte jättekul men underbart skönt att äntligen veta vad det är. Nu ska jag få medicin och så ska jag förhoppningsvis bli bra. Att jag ska kunna gå utan att få ont eller ramla känns nästan overkligt. Två år har jag tappat på det här, lite surt men inget att göra något åt. Nu siktar jag framåt istället! På torsdag börjar jag jobba igen, visserligen bara 25% men ändå. Små steg åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0