Jublande glad

Idag har jag varit hos hematologen. Och blivit avskriven från hematologen. Och fast jag fortfarande inte vet vad som fattas mig, vet jag i alla fall att det inte är blodcancer. Det fanns heller aldrig i mitt sinne när jag för snart åtta veckor sedan sökte vård för feber och värk. Nu väntar jag på en ny remiss, denna gång till reumatologen. Det känns mer rimligt utifrån de problem jag har.
 
Andra som har problem är hundarna, speciellt Morris. Matte pratade i helgen om vintertid och att flytta tillbaka klockan. Det var aldrig förhandlat, hälsar han. Morris matklocka flyttar man inte på. Således skällde han i morse och hämtade matte i soffan i eftermiddag, då tillsammans med övriga gänget. 
 
 
Igår åkte jag och Pajas på cavalierträff. Det blev en kort visit, det var bara att inse att matten (och hennes skruttiga ben med tillhörande feber) inte pallar att stå rätt upp och ner särskilt länge. Så vi åkte hem igen. Det gjorde inte jättemycket, det var inte riktigt den typ av träff som vi behövde. Men det är det fina med hunderiet, det finns något för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0