Valpplaner och hundgårdsfunderingar

Nu löper Ahimsa - SEVCH Huset Elliots Filiokus. Planen är att para henne med Brasse, Macita's Autumn Breeze. Ahimsa är en liten, balanserad och följsam tik som hos sin ägare används till eftersök på älg. Hon är frisk och sund och kommer ur en kull där samtliga 8 individer är friröntgade på höfter och armbågar. Hon är utställd i juniorklass med en 1:a och har genomfört bph med godkänt skott. För mer information, kontakta uppfödaren.
 
Sätt och kollade igenom mitt Instagram när en reklamannons för företaget Demex dök upp. Ett företag som tillverkar både hönsgårdar och hundgårdar, dessutom till riktigt bra pris. Flera lösningar fanns, jag gillar möjligheten till flexibilitet. Till sommaren hoppas jag få hjälp med att fixa vår hönsgård, såg framför mig hur vi skulle spika sektioner och nät i en oändlighet men här kom helt klart ett alternativ. Drömmen vore en inhägnad för hundarna också, där de kunde spana på omvärlden utan koppel. Ibland skulle jag faktiskt vilja ha staket runt tomten, men en inhägnad på baksidan kunde vara ett alternativ. Inte för att ersätta våra skogspromenader utan som ett komplement. Ja, ni fattar. Letar ni också färdiga alternativ, spana på www.demex.se Just nu har de dessutom en tävling där du kan vinna en hundgård. Du hittar den på: https://www.facebook.com/1481098165458175/posts/2237344446500206/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0