Gott slut och gott nytt år!

Som en del kanske har märkt så har jag lyckats släcka ner min hemsida. Det finns ingen annan förklaring än SBS - Skit Bakom Spakarna. Jag skulle ta bort en annan grej och var lite för snabb. Har försökt att fixa till det hela men går tyvärr bet på det så nu får jag krypa till korset och be min teknikansvarige (läs Pigge) om hjälp.
 
Bus löper och kommer att paras inom kort. Intresset för den planerade valpkullen är stort varför jag nu har dragit ett streck i intresselistan. Eventuellt kommer även Ila att paras i början på år 2018, beslut fattas under de närmaste veckorna. Men nu ber jag er att hålla alla tummar för en lyckad parning mellan Bus och Nestori, som hennes tilltänkte kallas.
 
Jag vill också passa på att önska er alla ett riktigt gott slut på 2017 och ett riktigt gott nytt år! Bilden är tagen under en promenad nere på älven tidigare idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0