Tiden rusar iväg!

Ojoj, inte mycket tid över för bloggande här inte! Gänget i köket börjar vara ganska så krävande och häver upp sin stämma när något inte är till belåtenhet. Att försöka kombinera valpar och jobb var ingen höjdare, även om jag bara jobbar några få dagar i veckan. Har lovat mig själv att hädanefter bara ha valpar på sommarlovet, nåde den hund som inte tajmar sitt löp! ;o)
 
Namn och fördelning är klar. Huset Elliots Ila heter tiken som blir min nya kompis. Hon har också gått under namnet Paddan och Fatsy, då tror jag att ni kan räkna ut resten själva. Men hon är en karamell, inte den tuffaste i gänget utan en ganska mjuk dam.
 
 
Jag är ju värdelös (och tämligen ointresserad egentligen) på att ställa upp valpar så alla ståbilder får tas med en stor nypa salt. Jag tycker i alla fall att hon känns välbalanserad och stark.
 
Mellantiken är tuffast i gänget, ska heta IQ och flyttar ända ner till Skåne. Det blir spännande att följa henne framöver, tur att det finns Internet och Facebook!
 
 
 
Och så lilla minstingen i gänget, Ivra, som ska flytta till Söderhamn. Hon har blivit oss väldigt kär med sin litenhet och sitt otroligt trevliga och orädda sätt så det kommer att kännas lite extra i hjärtat när lillfisan flyttar. Tur som sagt att det finns Internet!
 
 
 
Gossen, Izor, flyttar inte så långt, han ska bli Kalixbo så honom hoppas jag ju få följa på lite närmare håll och kanske träffa på alltemellanåt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0