Nytt resultat och labbeprylar till försäljning

Igår kom ett nytt resultat in, återigen för bokstavskullen. Det är Katarina och Jota som tävlat lägre klass patrull och blivit godkända. Glädjande nog var Jota bästa hund på patrullstigen, det tycker jag var sanslöst kul. Lydnaden höll inte riktigt men med lite finslip så blir de farliga nästa år. Stort grattis, tjejer!
 
Här i norr har vi regn och rusk, inget väder för en prinsessa hälsar Doris. Inte ens min lilla mat- och sovklocka Morris gör särdeles mycket väsen av sig denna dag, det gäller att inte röja sin existens alltför mycket för då kanske man måste gå ut på promenad. Det är bara labbarna och Idefix som obekymrat knallar ut, Idefix är helt oberörd av regn och blöta. Fast i ärlighetens namn skulle faktiskt Visa lika gärna ligga hemma i hundsängen, hon är ingen vän av vattenpölar och sörja. 
 
Jag håller på att rensa ut mitt lager av hundprylar. Har under åren köpt på mig lite labbeprylar som jag tänkt använda som presenter mm men det har aldrig blivit av utan de har fallit i glömska. Nu har jag drabbats av röjariver och röjer ut för fullt, har säkert kört tio kassar med kläder, garn mm till Röda Korset och mina labbegrejer (helt oanvända) ligger ute på Tradera. Om någon är intresserad så hittar ni dem här, tillsammans med lite annat: http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=0&taskBarLink=SaljerClick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0