Inomhusträning!!!

Inomhusträningen nu på lördag är INSTÄLLD! Melvin har nyst i ett par dagar, nyser i och för sig mindre idag men är istället lätt halt så jag tar det säkra för det osäkra och håller mig hemma. Ingen annan ville hämta ut nyckel utan vi bestämde istället i FB-gruppen att vi skjuter upp träningen. Ny tid blir då lördagen den 9 mars kl 16-17.30 i Luleå BK:s inomhuslokal på Spantgatan. Då hade jag också tänkt att vi kunde ha ett tema för de som är intresserade, där jag går igenom ett moment, visar lite övningar och sedan kan man träna vidare på egen hand, både där och hemma. Föreslaget tema för den 9/3 är inkallningar. Skicka ett mail om ni vill vara med. Kostnaden är precis som förra gången 225 kr som vi delar på antalet deltagare.
 
Har bokat en tid till av bara farten, nämligen söndagen den 17 mars kl 17-18.30, samma plats och samma peng. Föreslaget tema är kontakt, hör av er per mail om ni vill vara med här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0