Klar förbättring!

Vi hann inte mer än röntga ryggen på Idefix så såg man en tydlig förbättring. Nu använder han svansen bättre och skriker inte när han gör "nummer två". Skönt!
 
Doris håller inte bara matte igång utan även några av husets övriga djur. Hustomtehönan Gertrud får motion med Doris hack i häl, samma sak med katten Pysen. Fast jag tror faktiskt att pysslingen gillar henne. Morris har alltid haft en viss respekt för kisse och det har Doris också men hon är klart mer närgången än vad Morris någonsin vågat vara. Hon är en frisk fläkt, den lilla! Men vi är lite avundsjuka på ägarna till brorsorna som rapporterat sovmorgnar till halv åtta och liknande. Här går reveljen klockan sex! Idag gick vi ut och kissade och gick sedan tillbaka till sängen och efter en stunds bitande i mina fingrar somnade hon faktiskt om till halv åtta. Så kanske...
 
Vaddå då, får man inte jaga höna? Eller katt? Och inte kissa på grannens gräsmatta heller???
 
Tänkte jag skulle lägga in några bilder från vår resa till London också. Älskar verkligen den staden! Ja, hela landet om jag ska vara ärlig. Här kommer en liten bildkavalkad.
 
Notting Hill
 
Pubmat i strålande sol
 
På musikal, "Lejonkungen". Fantastisk upplevelse!
 
Covent Garden
 
Noel Coward Theatre. Här såg vi Daniel Radcliffe i "The Cripple of Inishmaan", en makalöst bra pjäs och en lika bra skådespelarinsats. För att inte tala om kaoset utanför sceningången efter föreställningen... Stina var en halvmeter ifrån en autograf, då vände han in igen. :(
 
Konstverk på Tate Modern. Ja, det är en kaja och en kråka med en pil igenom sig. Jag funderar nu febrilt på vad jag ska skapa av innehållet i min viltfrys...
 
Lite resultat också som jag alldeles har glömt att rapportera. Katarina och Jota har tävlat lägre klass spår och blivit godkända trots att de avstod några moment i lydnaden. Uppfödaren är som alltid stolt och glad över sina duktiga valpköpare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser härligt ut med Londonbilder... Jag vill nog också åka dit, har aldrig varit där...

2013-08-15 @ 09:20:31
URL: http://plingelan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0