Jobbet med köket går vidare

Försöker se positivt på det hela. Det ÄR bra att skruva själv, då kommer man på saker man vill göra annorlunda och hinner ändra sig i tid. Som hur man vill inreda skåpen t.ex. Alltså åkte vi upp till Haparanda igår för att kompletteringshandla lite och lämna tillbaka sådant vi köpt för mycket av. Fina listor hade vi med oss upp men av någon anledning glömde vi titta på dem efter ett tag så när vi kom hem hade vi inte allt med som vi borde ha haft. Som barstolar till köksön eller dämpare till lådorna. Häpp! Nu har jag lovat dottern att vi ska åka upp en sväng lite närmare jul. Förmodligen blir det inte fullt så nära jul som det var tänkt... 
 
Morris gillar alla kartonger i köket. Dem kan man tugga på när ingen ser! Dess bättre (för oss) hörs det ganska väl när liten filur är i farten så hittills har han blivit avslöjad varenda gång. Men cavalierer måste ha väldigt dåligt minne, eller så ger de inte upp så lätt. Nåväl, idag har vi gått en lång sväng i skogen och gått ostigat dessuom så gossen har sprungit omkring som en galning och var ganska nöjd när han kom hem. Det var matten också.
 
Bowling med familjen i eftermiddag som ett avslut på höstlovet. En gång i tiden var jag riktigt bra, minns att jag en gång slagit 177 poäng. Det var väldigt länge sedan... Numera är det mer sannolikt att jag landar på runt 77 poäng. :(
 
Hittade till sist lösenordet till hemsidan och kunde uppdatera den. Kan konstatera att detta sannerligen har varit bokstavskullens år. Vilka duktiga valpköpare och hundar! Sträck på er och var stolta över allt ni gjort! Jag solar mig glatt i all glans...
 
Bus-Morris med en av ALLA hundleksaker han plockat ut ur Stinas rum. Tur att hennes fläckiga kan tänka sig att dela med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0