Förkylt vare här

Intressant det här med drömmar när man är sjuk. Ena natten var det strålning från Tjernobyl, nästa var jag landets ledande expert på vägslänter. Det senaste är lite komiskt eftersom kursen i Gatuteknik med bl.a. beräkning av släntstabilitet, garanterat INTE var den roligaste kursen jag läste på högskolan... Enligt maken hade jag också svamlat något om Frank Andersson vid något tillfälle under natten mot igår, han har för sig att Frank och jag var och tittade på växthus. Ja, jösses, så det kan bli!

Idag skulle jag ha jakttränat med Katarina och Jota men det kändes välan tungt för Maries kropp och hjärna. Men hundarna måste ut så med två Panodil i kroppen och tjejernas sällskap blev det en riktigt lång promenad. Den lider jag för nu, 38 i feber trots doping i kroppen :( Men hundarna snarkar nöjt i köket, man får vara glad åt det. Katarina tog ett foto på alla snyggingarna också:

Mamma Visa med tre avkommor ur tre olika kullar - Jota, Muffins och Melvin. Och så Morris, så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0