Inga valpar än

Hade hoppats på valpning i natt men det ser inte riktigt så ut. Visserligen 37,1 i morgontemp men nja, jag tror det dröjer till nästa natt. Vilket innebär jourtid om något går galet men det ska det naturligtvis inte göra. Håll tummarna!

Den fläckige åldermannen i gänget är en mattjuv av rang. Så fort man vänder ryggen till är han där! Igår dök han djupt ner i Morris skål och han slafsa i sig en hel del innan jag insåg vad som pågick. Morris håller på att tappa tänder och äter inte så snabbt som vanligt så det fanns en del att hämta. Brottslingen förpassades till hundsängen för att begrunne sine hyss en stund. Hur det blev med den saken vet jag inte, jag tror mest han blev sur över att inte få fullfölja det han påbörjat.


Läste en kul annons i tidningen igår också som jag måste dela med mig av. Säg det som inte säljs på ICA Maxi!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha! Halva reapriset på barn...! Jag såg nån som lagt ut ett kvitto med "engångsligg" från en mataffär... Är det efter en sån grej det blir rea på resultatet? ; )

2012-01-21 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0