Lydnadspremiär

Idag har Ragnhild och Tassa debuterat i lydnadsklass 1 i Överkalix. Det var premiär för både matte och hund, med allt vad det innebär, men de fick ihop 124 poäng och ett 3:e pris. Grattis tjejer! Nu vet ni hur det är, att man överlever och vad ni behöver jobba på till nästa gång!

Det är så spännande med de här bokstavsbarnen, det tränas och grejas på alla håll och plötsligt kommer det en liten rapport från någon. Ni ska veta att jag tycker att ni är kalasduktiga som jobbar på med era hundar och jag njuter i massor av alla rapporter, stora som små. Tänk att just jag har fått världens bästa valpköpare!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nä jag är inte stressad alls, nädå... (just nu är det bara hoppet som fungerar!)

2011-09-19 @ 16:24:44
Postat av: Kennelmorsan

Men Katarina, man ska ju leva på hoppet! :)

2011-09-19 @ 19:58:57
URL: http://www.huset-elliot.com
Postat av: Katarina

Jo det är det enda jag gör nu! ; )

2011-09-19 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0