Valpar

Känner mig alltmer säker på att Visa är dräktig. Nu tigger hon ohämmat, var gång jag ska äta lunch så kommer hon och sätter sig en bit ifrån mig för att fullkomligt stirra ut mig. Maten smakar inte lika gott när man ser hur någon följer varje tugga med hungriga ögon... Normalt är hon för väluppfostrad för att bete sig så här, men nu har hon inga hämningar. Jag tycker också att hon har blivit en aning rundare, men det skulle också kunna bero på att jag bytt till ett lite kraftigare foder. Man kan inte ge en dräktig tik lightfoder, så nu får hon samma som Melvin. Det tackar hon inte nej till!

Med Zäta är läget oförändrat. Ingen feber, ingen temperatursänkning och inga fosterrörelser. Jag fortsätter att tempa morgon och kväll, är allt OK på onsdag så åker jag som planerat. Det mesta tyder på det. Jag hoppas bara att naturen ska sköta detta så att inga ingrepp behövs.

Idefix valpar på kennel Apricot har blivit sju veckor. Två hanvalpar är fortfarande otingade, båda väldigt vältecknade, framåt och trevliga. Om någon är intresserad av en hanvalp så tveka inte att kontakta Anja. Hjärtfriska linjer bakåt är det också och båda föräldrarna är friska, meriterade och trevliga. Mer info på min valpsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0