Lunginflammation... :(

Det blir ingen tävling för Visa och mig i morgon, och det har inget med svajiga träningsresultat på momentet rutan att göra. Jag har fått lunginflammation... :( Lille sonen fick ju detta tidigare i veckan och nu är det min tur. Kan säga att jag har mått bättre, 39 i feber trots Alvedon och en vidrig hosta. Det blir en tung natt, men nu har jag fått antibiotika så förhoppningsvis ska jag piggna till fort. Dock inte till i morgon bitti... Ludde är tack och lov mycket piggare, men barn har ju en förmåga att vara pigga trots feber. Det har inte morsan... Nu hoppas vi att Pigge ska hålla sig på benen så att han kan köra Stina och Maya i morgon. Även Pigge börjar känna sig krasslig, det verkar vara en form av epidemi detta. Suck...

Jag tappade helt sugen för den förb... lydnadstvåan med detta. Ska sätta mig ner och fundera över alternativ, som lägre klass spår t.ex. Ska också ta tag i Melvins träinng och tävlande i år, nu när morsan ändå går mot ett löp.

Det finns en fördel med att vara sjuk och feberfrusen i detta hus och det är alla lurviga små sängvärmare. Fläckisarna kommer gärna och värmer matte en stund, för att inte tala om norsken. Han kommer och spinner så det dånar, den gode Pysen! Och inget är så skönt som en varm katt mot bröstet när man har ont.

Nu får ni hålla tummarna i morgon, tummarna för att ingen mer blir sjuk och för att Stina och Maya kommer iväg och tar en etta. DET skulle vara kul! Mina duktiga flickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0