Gästboken

Jag tar gärna emot hälsningar i gästboken och kommentarer i bloggen, det är roligt att se vilka som tittar in på hemsidan och läser det jag skriver. Men - jag undanber mig reklaminlägg för inofficiella utställningar, kurser mm. Detta har jag också skrivit i formuläret för gästboken, ändå fortsätter denna typ av inlägg att trilla in. Läser man inte vad jag skrivit eller struntar man i det? Fortfarande gäller att sådana inlägg obönhörligen tas bort, gästboken är INTE till för reklam! Nytt är att jag nu också spärrar den IP-adress varifrån inlägget kommer så fortsättningsvis ska de inte kunna skriva i gästboken. Fantomen är hård mot de hårda...
 
Har ni något ni vill göra reklam för, t.ex. en lydnadstävling, ta då kontakt med mig så kan jag lägga ut en blänkare i bloggen med information mm. Men gästboken ska vara en gästbok, inte en anslagstavla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0