Inomhusträning för valpköpare

Vill bara meddela alla valpköpare att jag nu har bokat Luleå BK:s inomhuslokal för gemensam träning vid två tillfällen framöver, nämligen lördagen den 16 februari kl 16-17.30 och lördagen den 2 mars, samma tid. Lokalen ligger på Spantgatan, vid Blomsterlandet. Den totala kostnaden för träningen är 225 kr, vi delar det på alla som kommer. Skicka mail eller ring mig ganska snart så att jag vet om ni vill vara med, det är onödigt att jag bokar lokalen om ingenär intresserad.
 
Tanken med bokningen är att vi kan träna tillsammans, var och en efter eget huvud men jag hjälper så klart till om någon vill ha hjälp med något. Jag ska också kolla om vi har tillgång till agilityhinder, i så fall kanske Stina kan vara behjälplig med sådan träning om någon är intresserad. Vi kan också träna platsliggning i grupp tillsammans.
 
Jag har bokat hela lokalen så att ingen annan ska vara där. Kennelhosta florerar flitigt nu och jag vill göra vad jag kan för att undvika smitta. Om din hund har träffat på en hund som hostat eller senare blivit sjuk, vill jag att du håller dig hemma. Likaså om din hund hostar eller är hängig, det ska gå minst en vecka efter det att den har blivit frisk innan den upphör att smitta andra. Vi planerar att para Maya under våren, kennelhosta skulle vara förödande för de planerna.
 
Som sagt, hör av er om ni vill vara med eller om ni undrar över något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0