Uppenbarligen retat någon

Uppenbarligen har jag retat upp någon för att jag blir upprörd när husets egna, kopplade hund blir attackerad. För mig är det märkligt att man kan tycka att ett sådant beteende är OK... Jag medger att ordet kräken var välan hårt, jag var upprörd när jag skrev det. Men jag vidhåller, hundar som inte har tillräcklig lydnad ska inte tävla, man ska inte behöva löpa risk att bli påhoppad på en tävling oavsett vad man tävlar. Tycker du att det är OK så var stor nog och skriv under din kommentar med ett namn också och inte anonymt. I min värld kan påhopp aldrig vara OK, oavsett sammanhang. Det har inget med nybörjare eller inte att göra, det har med sunt hundägande att göra. Dessutom säger reglerna att sådana händelser ska anmälas, det är bara att läsa innantill.

Kan tillägga att jag undanber mig anonyma kommentarer och fortsättningsvis kommer att radera sådana inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0