Duktiga flickor!

Klubbmästerskap i agility idag, dottern och Maysan mönstrade upp - och vann bland smallhundarna! Mina duktiga flickor!

Här hemma roade jag mig med att sanera underredet på min lille fläckige kille. Snopptofsen rök också, i hopp om att det ska komma mindre på magen och mer på marken när han kissar. Något sovande i sängen är inte aktuellt för tillfället, kan meddelas.

Fick för mig att ta fram studentklänningen jag köpte i England för att kolla hur den satt - och tur var ju det! Märkligt liten den såg ut på galjen - och kort!?!? Såg den verkligen ut så i affären? För naturligtvis köpte jag den utan att prova och naturligtvis passar den inte alls. Underbart, jag som nästan är klar med koftan jag ska ha till den! Alltså blev jag tvungen att åka in på sta'n för att köpa en klänning som passar till den nästan färdiga koftan. Hittade en som var ruskigt lik den första i modellen, tack och lov. Den första passar förmodligen dottern bättre, måste vara helt åt skogen felmärkt. Jag är mig otäckt lik när det gäller att köpa kläder...

Glada nyheter från Söderköping också, det verkar vara valpar på G på kennel Mixangels! Blinkas mage har börjat växa, nu hoppas vi på ett lagom stort innehåll med fin fördelning. Som vanligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0