Rolig vecka till ända

Vi har haft besök av Vigdis med hundar en hel vecka och det har varit otroligt roligt. Träning, promenader och en massa prat, så klart. Lite trist att det ska vara så långt mellan Tönsberg och Luleå, det blir inte så ofta vi ses. Jag har tagit en hel del bilder under veckans händelser men har inte hunnit gå igenom alla så ni får vänta lite på dem. Och på att jag får igång hemsidan, jag har ingen aning om vad som är fel och mannen har inte tid att kolla. Men jag bjuder på ett par bilder här så länge:
 
Profilbild på den nyblivna champinjonen - NVCH SEVCH Huset Elliots Vimsa
 
Vimsa igen. Svårt att tro att hon blir åtta år i november.
 
Huset Elliots Sudden, sex och ett halvt år och med ett hjärta av guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0