Dunderförkyld!

Jag har gått omkring och filat på ett inlägg i huvudet hur länge som helst men inte hittat tiden att skriva ner det. Först var vi i London i några underbara dagar. Sedan när vi kom hem så hade jag så mycket jobb att jag nästan drunknade. Och nu är jag så j-a förkyld att hälften vore nog. Var lite snuvig men tyckte inte det var så illa, hade en trevlig kväll hos grannarna med god mat och gott vin idag och vaknade upp idag och var så förkyld så det var helt otroligt. Inget kul alls! Och vi är flera, den enda som är pigg är Vicke Viking. Än så länge i alla fall...

Veckans stora nyhet är väl att Morris har börjat lyfta på benet. Inte direkt strukturerat utan mer som med Triss - plötsligt händer det. Inte har han fattat att man ska kissa samtidigt heller, när Melvin har pinkat någonstans så knatar Morris dit, lyfter på benet likt storebror, sätter ner det lika fort, går några steg, sätter sig och klämmer fram några droppar. Det är svårt att hålla sig för skratt. Inte lätt att vara karl och göra flera saker samtidigt... Han får jobba lite på manligheten, den lille filuren.

Jo, Idefix väntar dambesök inom en nära framtid också. Galet spännande ska det bli! Mer än så säger jag inte förrän jag vet om det ger resultat, vilket vi självklart hoppas. =)

Fick bilder på lille Loke i Haparanda som jag tänkte dela med mig av.

Loke sover på labbars vis, med magen i vädret.

Gissar nästan att han hoppas på godis...

Än en gång vill jag göra reklam för syster Loovis hemsida också, ni hittar den på www.loovis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0