Vilka tjockisar!

Valparna växer så det knakar, hanen vägde in sig på 385 gram idag och tiken "bara" 360. Helt otroligt runda och goda är de! Man brukar säga att valpar ska dubbla sin födelsevikt under den andra levnadsveckan, jag trodde inte att det skulle vara möjligt i det här fallet men de jobbar hårt för att överbevisa mig.


Bilden är lite suddig, kamerakvinnan är inte i bästa form. Fattar inte varför jag inte blir av med förkylningen, den går in på fjärde veckan nu och jag är alldeles slut. Skit, skit, skit!

Idag har jag också planerat för Visas sista kull. Om allt går som jag tänkt så blir det en otroligt spännande kombination. Jag ska ge mig ut på lite nya äventyr och vidga vyerna en smula. Mer säger jag inte förrän allt är i hamn. Håll tummarna!

Nu ska jag hälla upp en whisky, sätta mig i soffan och kurera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0