Monsterfilm

Idag har Majkens blivande matte varit på besök. Naturligtvis visade de små upp sig från sin mest exemplariska sida då, lite försynt bitande i någon fot var ungefär det värsta de kunde prestera. Inte riktigt så som jag upplever dem kanske. Därför bestämde jag mig för att göra en liten film och visa hur de egentligen kan vara, kanske speciellt då Majken. Ni hittar det filmiska mästerverket här: http://www.youtube.com/watch?v=8DDjI1jRrfU
Som vanligt är jag och teknik inte riktigt kompatibla. Bland annat lyckades jag sjabbla bort det mesta av avsnittet med Idefix. I verkligheten var det lite kul, småttingarna dök under magen på honom för att kolla in hans ädlare delar (och förmodligen pröva att bita lite i dem också). Han morrade, först lite lätt som ni ser på filmen men till sist rätt ordentligt varpå de kastade sig på rygg och visade hur små de var, för att i nästa stund vara uppe och fjäska för honom igen. Men den snutten missade jag så klart med mitt fipplande med knapparna. Sist jag skulle filma dem så lyckades jag stänga av när jag skulle filma och tvärtom, så det är ganska mycket film på vårt golv och annat men väldigt lite hundar. Det är nog som barnen säger, jag ÄR lika teknisk som en guldfisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0