Progesteronprov i morgon

I morgon packar jag in Visa i bilen för att åka till Skellefteå och ta progesteronprov. Det närmar sig nu, håll tummarna för oss! Med på resan i morgon följer också Maya som ska ta bort ett stygn från snittet som de missade hos min förra veterinär. Det är klamrar, därför vill jag inte gärna följa med. Lille Morris får också följa med som ressällskap, han får det trist hemma annars. Ingen av killarna är särdeles road av att leka med honom just nu, Idefix anser det vara lite under hans värdighet och Morris har fullt upp med att vara karlakarl nu när morsan löper.
Lille Morris blev fotograferad igår. Han hade rysligt svårt att vara still på bordet så bilderna blev därefter. Roligast med bildserien var nästan min mun som blev smalare och mer sammanbiten för varje bild. Det krävdes koncentration för att hålla fast den lille! :) Här kommer i alla fall två bilder på min lille älskling:
Det suddiga baktill är förstås en hysteriskt viftande svans.
Fick sms från syrran Majken. Hon har gjort premiär på mattes jobb idag och det såg ut att gå bra. Hon sov... ;o)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Sockergrynet!! Så fin!

2011-11-16 @ 22:47:31
URL: http://kajsastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0