Röntgenresultat :)

Idag kom det äntligen in i SKK:s hunddata, Nysans (H. E Ny) röntgenresultat! Och precis som sina kullsyskon har hon höfter grad A och armbågar 0. Kan inte bli bättre, med andra ord! Gissa om jag är glad? Vilka A-barn de är, de små bokstavsbarnen!


Så här såg de ut en gång...

Nytt är också att jag ska bli återförsäljare för ett svenskt hundfoder: Tasty (www.tasty.nu). Jag blev tillfrågad och tyckte att det lät spännande. Hoppas nu att hundarna ska fungera bra på det. Från och med början av juli ska det gå att köpa här i Bälinge till ett riktigt bra pris. Svensk köttråvara och fritt från färgämnen, smaktillsatser och konserveringsmedel.

Hinner inte uppdatera mer än så här, har jobbat hela dagen och nu väntar hundarna på sin kvällsrunda. Men så småningom ska jag försöka hinna få ut lite mer på hemsidan också, som nyheterna ovan t.ex. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Trevlig midsommar ska ni ha,men fy vad det rengnar ute men det är tur att man har rengkläder/ elisabet,ulf viklund bölebyn

2011-06-21 @ 15:25:50
URL: http://bolegardens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0